Thursday, March 3, 2011

L.O.V.E ?? hahaha

hahaha! aku ade jumpe satu Quotes ni! sweet gile~ time tu tengah cari ayat power untuk tackle awek , hahah takde la. tengah cari kt google pasal enviromental nk buat project MV nnti , then kan ade "related to.." die ada pasal love, tergatal tngan bukak la. love love love~ everybody clap clap clap~ hahaha, Jd kesimpulannya terjumpe quotes sprti dibwh ini:

"He handed a dozen roses , 11 real and 1 fake and told her , he would love her until the last rose died"

AMARAN KERAS : Ini tiada kaitan dengan Ros Aziehan.

Then search pasal love2 gile ni , then tetibe hahahaha~


kesian kawe melihat die terseksa , semata-mata sbb nk buat LOVE ni. lawak saje orang zaman skarang .milkysmile

oh ye. bobby lingam ape kaba ye? diorang kate die dah makin handsome dan diminati ramai. Luckily aku dah suke die time die tak handsome. milkysmile. waaa~ teringat pulak tetibe zaman menyekodeng si bobby ni. takpelah~ die da kapel dengan orang yg aku kenal , dan... kawan aku cakap... "kau masih boleh baik lagi dengan die , sedangkan die dah amik bobby" . aku tanak ler sbb laki aku bergado x tentu pasal , ntah bobby kenal aku pun tidak xD. cam keleng je. biar je aku minat die sorang~ cinte betepuk sebelah tngan best~ tak sakit pun .. sbb tak dpat tepuk sebelah lagi. ahhahaha . milkysmile bobby sememangnye handsome dan kacak dan segak dan tinggi , dan berfashionable dan die perfect buat aku. tapiikan~ ade satu budak ni~ ahaks!~ takpelah ... sambung ye. nk blajo sejarah ngn addmaths ni. gile esok dah la pekse milkysmile

No comments: