Friday, March 11, 2011

topik-topik sedih

sebenarnyekan baru aku sedo. aku tak pernah nangis sbb laki. wakakakak , jeles tu ade lah. tp tade lah smpai ke tahap suicide . XD , aku pernah bnyak kali nangis sbb tekejut. wakakakak aku ni gile siket. tindakan refleks otak aku, nk wat camne coz i was born this way. so i am happy XD~. then aku pernah nangis mase leeteuk menangis. waaahh T_T oppa! saranghae xD. pastu aku pernah nangis sbb kawan. pasal kawan.. 2 kawan baik aku. aku lukakan hati diorang tanpa aku sedari(agaknye). adus sedeh laks nk citer balek ni.

kes pertama , kawan aku Y bukan name sebenar XD, ade orang mintak kapel mapel . aku rase cam susah hati laks, lgpun laki tu dengo2 cite cuma nak badan pompuan je. Perasaan aku ni macam seorang ayah kehilangan anak. aku mmg tak leh lepaskan kawan aku tu. tapi laki tu gi hasut kawan aku iaitu M , then M pun wat citer2 pasal aku. aku cume tak sangke baspak gile yang M sanggup wat camtu. aku cume nk pertahankan Y . takgune ko laki X( . M pastu cite ngn kawan2 aku yg lain kate hati aku ni busuk la , jeles lah, sbb aku tanak Y ni kapel ngn orang lain. BASPAK AHH!! aku saket hati gile, tapi aku tak mampu wat ape2 sbb die kawan aku, aku sedeh sngat yang teramat sbb M kawan aku sejak skolah rendah lagi. apesal die sanggup wat camtu. aku macam tak caye gile. pastu last-last aku pun berduka lara dalam tempoh berminggu jugak ler. time tu aku rase macam aku tak perlukan sape2 lagi. biarkn je aku sorang2, semua tanak percaya kat aku. aku benci semua orang. pastu aku pun menjauhkan diri dr semua orang. then berepisode jugak drama kiteorang. kiteorang pun baik lepas penipuan laki tu terbongkar. then kiteorang dah happy family. aku tak marah pun. macam aku tak caye yg kawan aku sendiri sanggup tak caye aku, sanggup tak memihak aku dan pilih jantan babfbijfkaf tu. OMG aku nak bunuh je laki tu. Korang bayangkan lah kalau kawan korang tak percaya kat korang, lg percaya dr orang lain yang baru kenal tak smpai 1 bulan pun. godd T_T , setiap persahabatan perlukan penderitaan ke TTT_____TTT. sejak hari tu hubungan kiteorang mnjadi awkward. tapi mase aku nk pindah aku sedeh . diorang sedeh, tapi aku tak boleh keluarkan air mate. sbb aku tak suke tunjukkan perasaan aku selain gembira kat kawan2 aku. aku nak diorang anggap aku ni ade satu perasaan je, iaitu HAPPY . aku tanak kenangan selama aku bersekolah ni kenangan yg pahit. walaup0un pahit aku akan berusaha menelannye :)

aku rase kes kedua terlampau terluka untuk aku. jadi aku tanak cerite kat sini. kalau boleh aku nak padamkan memori otak aku ni =)

No comments: